کد خبر: ۲۵۱۴۴
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۸:۵۷

کسب وکارها با دنیای متاورس آشنا می‌شوند| سرمایه گذاری‌های غلط و کلاهبرداری‌ها در متاورس چگونه است؟

موسس انجمن متاورس ایران، از برگزاری نخستین سمینار انتقال کسب وکارها متاورس خبر داد و گفت: در حال حاضر عمده دغدغه کسب وکارها این است که چگونه وارد دنیای مجازی شوند یا از بازی کردن چگونه می‌توانند کسب درآمد کنند؟ سرمایه گذاری‌های غلط و کلاهبرداری‌ها در متاورس چگونه است؟ بنابراین هدف اصلی ما بیشتر آگاهی دادن و نشان دادن مسیر به کسب وکارها است.

به گزارش نبض فناوری به نقل از نبض بورس، امیرحسین مظاهری ‌سیف، موسس انجمن متاورس ایران،  در خصوص سمینار انتقال کسب وکارها به فضای متاورس اظهار کرد: واقعیتی که در حال حاضر وجود دارد شرایط زمانی در حال تغییر و تحول است و این تغییر تکنولوژی یک الزاماتی را به مرور زمان ایجاد می‌کند یعنی در مرحله نخست این تغییرات فرصتی را ایجاد می‌کند و عدم هماهنگی با آن تغییر به مرور زمان تهدیداتی را ایجاد خواهد کرد.

وی تصریح کرد: آن چیزی که درحال حاضر وجود دارد ما در مقابل یک تغییر هستیم تغییری که عصر مجازی را به وجود می‌آورد. بنابراین کسب وکارهایی که با عصر مجازی همراه باشند به طور حتم در فرصت قرار می‌گیرند و در غیر اینصورت با تهدید روبه رو خواهند شد. همانند خیلی از اتفاقاتی که در زمان اوج گیری شیوع ویروس کرونا رخ داد. کسب وکارهایی که دیجیتالی بودند با اتخاذ تدابیر هوشمند مسیر رشد و توسعه خود را طی کردند و آنها که دیجیتالی نبودند در یک برهه زمانی از بین رفتند. هم اکنون ما نیز در عصر مجازی( متاورس) با همین پدیده روبرو هستیم.

موسس انجمن متاورس ایران، افزود: در این سمینار قرار است که متاورس به طور کامل برای کسب وکارهای معرفی شود تا آنها با فرصت‌ها و تهدیدهای این دنیای جدید آشنا شوند. همچنین شیوه ورود به این حوزه و نحوه سرمایه‌گذاری در آن به چه صورت خواهد بود تا هرکسب وکاری با راهکار شخصی خود به آن ورود کند.

وی ادامه داد: این اولین سمینار انجمن متاورس ایران است که در مورد کسب وکارهای و دغدغه‌های آنها در کشور برگزار خواهد شد.

دکترمظاهری سیف خاطرنشان کرد: در حال حاضر عمده دغدغه کسب وکارها  این است که چگونه وارد دنیای مجازی شوند آیا زمین بخرند یا نه ؟ یا از بازی کردن چگونه می‌توانند کسب درآمد کنند؟ سرمایه گذاری‌های غلط و کلاهبرداری‌ها در متاورس چگونه است؟  بنابراین هدف اصلی ما بیشتر آگاهی دادن و نشان دادن مسیر به کسب وکارها است.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
خود ایشون اولین کسی است که سوار این موج جدید شده است تا سود ببرد. زاکربرگ دیروز متاورس را اعلام موجودیت کرد ، ایشون امروز اعلام کرده که انجمن متاورس ایران!! جالبه
0
0
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
وبگردی